تبلیغات دستگاه لیزر در رسانه‌ی اجتماعی

هدف اساسی دستگاه لیزر از تبلیغات این است که با مشتریان بالقوه در جاهای مختلفی که حضور دارند , مانند شبکه‌های‌مردمی ( فیسبوک , توییتر و لینکداین , امروزه فعالیت بالای یوزرها ایرانی در اینستاگرام و تلگرام ) ارتباط برقرار کنیم . بستر تبلیغاتی هریک از شبکه‌های‌اجتماعی , به شما این امکان دستگاه لیزر را میدهد که مخاطبان خویش را از جنبه های مردمان شناختی , مکان جغرافیایی , علایق , خلق و خوی , هشتگ ها , دستگاه لیزر محصولاتی که ترجیح می دهند و غیره , مسئله انگیزه قرار دهید .

تبلیغ دهندگان میتوانند دسترسی به مشتریان بالقوه و نرخ کلیک برند خود را با تبلیغات در رسانه‌ی دستگاه لیزر اجتماعی بسط دهند . دیدنی است بدانید که نرخ کلیک دستگاه لیزر در تبلیغات فیسبوک ۸٫۱ برابر , و تبلیغات موبایلی ۹٫۱ برابر عمده از تبلیغات عادی اینترنتی است .

توییت های تبلیغاتی در توییتر نیز نتایج دستگاه لیزر روتک ی نرخ بازدید متوسط دربین ۱ تا ۳ درصد را نشان داده اند . این میزان در مقایسه با تبلیغات بنری معمولی دوچندان بالاتر است .

تصویر تحت نشان دهنده ی یک صفحه‌ی فرود تبلیغاتی در توییتر است :

صفحه‌ی فرود

تبلیغات فیسبوک به شما این مجال را می دهد که کاربران را مبتنی بر مکان , سن , جنسیت و علایق آن‌ها مورد هدف دستگاه لیزر قرار دهید . این مرحله از طبقه بندی دستگاه لیزر برای تبلیغ دهندگان مضاعف دارای منفعت است چون به آن‌ها اجازه می دهد که تبلیغات خود را برای کاربرانی که احتمال تبدیل آنان بیشتر است , به اکران بگذارند .

تبلیغات فیسبوک این چنین فعالیت مینماید :

چطور با مخاطبانی مواجه شویم که به تجارت دستگاه لیزر ما عشق و علاقه دارا‌هستند

از ورقه فیسبوک خود برای آغاز منفعت نمائید

در خصوص آنچه می‌خواهید برای آن تبلیغ فرمایید اطلاع دهید
مخاطب تبلیغات فیسبوک خویش را گزینش فرمایید
دارایی ی تبلیغات را تعیین فرمائید و نتایج را پیگیری نمائید